Hoeveel overvloed laat JIJ toe in je leven ?

Alles draait (letterlijk) om de energie die je uitstraalt. Dat weet je vast. En onze gedachten bepalen de kwaliteit van die energie. Alleen maar logisch dus om aan de slag te gaan met je diepste (vaak onbewuste) gedachten om hetgeen je aantrekt in je leven te veranderen.

ZO OOK MET DE HOEVEELHEID GELD IN JE LEVEN.

Oeps.. geld… Bij dat woord alleen al voel ik zonnevlechten samenkrampen.

Geld, JA : geld !

Hoeveel beperkende overtuigingen (= steeds herhaalde gedachten) dragen we hier wel niet over mee !! En misschien wel net WIJ, liefde- en spiritbewuste mensen !

Heb je negatief geladen deeltjes in jouw geldbewustzijn ? Dat kan je erg makkelijk achterhalen hoor.

Vraag jezelf eens af: “Hoe gerust ben ik dat ik altijd genoeg geld zal hebben ?”

En dan bedoel ik niet gewoon net genoeg geld om te ‘overleven’. Oh néé ! Jij, als bewuste schepper van je eigen belevingswereld hebt écht grootsere plannen voor jezelf dan alleen maar overleven !! Toch ??

Diep vanbinnen wéét je dat je hier bent, op deze planeet, om te GENIETEN, om jouw LEVENSVREUGDE te uiten en vorm te geven, om ALLES te kunnen doen waar je altijd van gedroomd hebt.

En alles dat je daarvoor nodig hebt (en dit kan geld zijn) hoort spontaan in je leven te verschijnen. Tenzij jij weerstanden hebt ingebouwd in jezelf natuurlijk. Dan is jouw natuurlijke stroom ergens onderbroken.

De gekste dingen (gedachten) kunnen hiervan de oorzaak zijn. En de allergekste en meest populaire gedachte (jaja !) op het gebied van geld is : geld is niet spiritueel.

Spreek die zin maar eens luidop uit en kijk/voel hoe je lichaam/gevoel reageren hierop. Blijkt dit één van jouw belemmerende overtuigingen ?

Wat denk je dan van : Geld = Liefde !

Nu heb ik jou misschien wel helemààl op je paard gezet. LOL

Awel, ik daag jou uit… Geef mij 1 reden waarom deze stelling NIET zou kloppen. Een reden die NIET voortspruit uit een beperkende gedachte gestoeld in ONMACHT.

OOOH en daar geloven wij als bewuste scheppers toch niet meer in zeker hè 😉

Jaja, je merkt het. Dit is mijn passie. Hier gaat mijn zielenvuurtje van oplaaien: om JOU bewust te maken van de beperkende (sociaal vaak ingebakken en algemeen aanvaarde) overtuigingen die jou beletten het leven van je dromen te leiden.

Doe je mee met het elimineren van alles dat jouw natuurlijke stroom en welzijn in de weg staat ?

Een klein cadeautje nog om je verder op weg te helpen : Vandaag schreef ik voor mezelf (na het doorvoelen en oplossen van enkele geldstroombeperkende blokkades in mezelf) de volgende transformatie gedachten neer. Z e kunnen ook jou helpen om jezelf terug op de overvloeds-vibe af te stemmen:

“Ik mag vertrouwen dat geld altijd rijkelijk aanwezig zal zijn en zal blijven stromen in mijn leven. De Bron van mijn inkomsten is onuitputtelijk. Ik ben oneindig overvloedig. Overvloed stroomt door mij. Overvloed stroomt dankzij mij. Ik ben het immers zélf die stroming geeft aan overvloed. Ik geef en ontvang rijkelijk.

Ik zie hoe alle zelftwijfel over de rijkdom die er altijd zal zijn voor mij NU oplost in het licht van mijn bewustzijn. Het bewustzijn dat ik de Bron Ben. De Bron EN de Stroming.”

(Weet je niet hoe je beperkende overtuigingen kan opruimen ? Kijk dan even op mijn website http://www.natuurlijkwelzijn.be)

Ooh en voor diegenen die hieruit wensen te concluderen dat ik teveel aandacht geef aan geld of voor hen die opperen dat geld niet het belangrijkste is in een leven : jullie zijn diegenen die er het meeste baat bij hebben om eens dieper in jullie eigen ‘waarheid’ te duiken en deze te vergelijken met de Allerhoogste waarheid, de waarheid van de Vreugde waaruit je ontstond.

Niets is belangrijker dan iets anders. Alles is één. Geld hoort bij het Leven. Overvloed IS Leven.

Om te doen waarvoor JIJ hier bent, om het leven te leiden waar JIJ van droomt is het nodig ook in dit gebied van je leven congruent te zijn met je zielenwaarheid !

Geld (ontdaan van alle negatieve connotaties) is simply and beautifully : Energy. Just as Love is.

Geld staat voor de WAARDE die jij jezelf en je bestaan toekent. Geld staat voor FLOW. Flow van jouw waarde, flow van jouw bijdrage aan deze wereld. Geld stelt je in staat te genieten van hetgeen anderen jou te bieden hebben. Te GENIETEN. En het stelt jou in staat te GENIETEN VAN JEZELF door hetgeen jij bijdraagt aan de vreugde-uitwisseling op deze aardbol.

JIJ kiest hoeveel van je goddelijkheid je wenst te ervaren. JIj beslist of je jouw geld (je eigen waarde-uitwisseling) angstig of vreugdevol en met open armen wenst te geven/ontvangen.

JIJ kiest je gedachten en de richting welke ze je uitsturen.

JIJ KIEST.

Namasté. And many many blessings.

Veerle

 

Graag jouw mening hierover

