Nieuwjaarswensen – kus jouw kikker

Lieve volgers van mijn blog,

Ik wens jullie allemaal een prachtig nieuw jaar toe ! Met heel mijn hart.

Verheug je in je eigen grootsheid, CLAIM haar en geniet van je dromen die één voor één werkelijkheid worden.

Mmm… ik voel zoveel mogelijkheden die zich openen in het collectieve menselijke bewustzijnsveld. En in het mijne 🙂  Héérlijk !!

De afgelopen 5 dagen leek het bijna alsof ik kon vliegen. Zo makkelijk was het om mij goed te voelen en de iets minder fijne dingen op te tillen naar nieuwe perspectieven en belevenissen. In een oogwenk ! Wow, magic, yeahhh !

Vandaag voel ik mij zwaarder.
Maar ook al zit vliegen er niet in op dit moment, ik ervaar een vrede, dieper dan ooit tevoren met “wat het ook is dat op dit moment IS”.

Ik laat jullie even piepen in mijn dagboek (waarin ik ’s morgens bewust een zo hoog mogelijke vibe neerzet voor de dag die begint). Wie weet inspireert het ook jou om je eigen kikker te kussen en bekroond te worden met … (?)

“Vandaag voel ik mij zwaarder.
Maar dat geeft niks.
Dit is een nog grootsere kans voor expansie.
Ik hoef niet te vechten tegen hoe ik mij voel.
Ik voel wat ik voel en het is GOED.
Ik mag mij op mijn gemak voelen in mijn eigen donker.
Ik mag mij op mijn gemak voelen temidden van (ver)oordeel(ing), negativiteit, pijn, lijden, ja zelfs oorlog en geweld.
Ik mag mij op mijn gemak voelen hierbij want ik voel mij zózeer verbonden met en geworteld in wie ik werkelijk ben, in mijn essentie, dat ik door al het donkere heen kan kijken/voelen.
Ik neem vrede, diepe vrede, met alle geweld en onbewustheid op deze aarde en in mezelf. Ik neem vrede, diepe vrede, met alle ziekte, lelijkheid, afgunst, zwaarte en strijd in mezelf.”

En dit was géén ‘intentie’ maar een waar-achtig diep doorvoelen.
(BIG difference by the way 😉 )

Ik weet dat ik de afgelopen tijd meerdere blogs schreef hierover, maar toch… de snelheid van de vibe-shift die ik net mocht ervaren en ook de diepgang van de vrede met alle ‘shit’ die IS… Waaw

Hoog durven vliegen en tegelijk diep, doch vredig durven duiken…
Kikkers kussen en koningen worden…
Ik wens het de wereld rond !!!!

I love you, I love you, I LOVE you !!!

***

Grappig zeg. Nu kom ik net ‘toevallig’ een EFT-setup tegen die ik een paar maanden geleden wilde publiceren op mijn blog. Hetgeen er nooit van is gekomen… Ik zal hem zometeen ook openbaar zetten.
Want hij toont aan hoe mijn innerlijk ‘werk’ van het afgelopen jaar de vruchten van vandaag heeft leven gegeven.
@ DANKBAAR

kind en kikker

Graag jouw mening hierover

